Sabtu, 25 Mei 2013

masih berharap

arghhh!! kenapa kau masih memberi aku berjuta harapan!!
sudahla...aku bertarung dengan perasaan aku sendiri aku xfaham ape yang kau nak lagi.. aku xmampu terima kau sebagai kawan lahh!! kau xfaham ke perasaan aku??!! perempuan xkan mahu berkawan semula dengan ex die larh! sebaik mana perpisahan tu sekalipon..

kau text aku..bagitahu aku..mane kau nak pergi..segalanya macam aku ni orang yang penting dalam hidup kau... tolongla...aku bukan boneka..aku xnak jadi bahan kasihan di mata kau...


aku minta maaf..aku xsampai hati cakap macam tu..aku sayang kau..
tapi kau yang relakan aku pergi...aku terpaksa keraskan hati aku... aku xtahu dimana kedudukan aku dihati kau..sebab kau anggap aku macam kawan kau..kau ingat mudah ke aku nak hadap semua tu..


hakikatnya aku gembira..seronok..bila kau text aku..tapi kepala aku..diri aku menacari-cari satu jawapan yang aku sendiri tak pasti...kenapa kau buat aku macam ni...aku baru berazam untuk teruskan hidup aku tapi kau hadir ibarat memberi aku sebuah harapan untuk sinar bahagia aku semula...


YA ALLAH matikanlah hambamu ini dalam keadaan beriman!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan